اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ, صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏

نشست کارگروه سلامت اداری با موضوع بررسی گلوگاههای مسئله خیز در نهاده های دامی با حضور اعضا در سالن جلسات جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشکیل شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت:تخلفاتی که در شهرستانها انجام میگیرد باید سریعا به تعزیرات اطلاع داده شود تا پیگیری های لازم انجام گیرد.
محمد رضا اورانی اظهار داشت: باید با کسی که تخلف کرد برخورد نماییم و فرایندها را به خاطر چند خلاف پیچیده ننماییم. وی افزود: راه درست است بعضی ها سوء استفاده میکنند که باید برخورد جدی انجام گیرد.
این مقام مسئول با اشاره به هویت گذاری دامها در استان گفت: از یازده میلیون دامی که سطح کشور در گاوداریهای سنتی پلاک گذاری شده است یک میلیون و هفتصد هزار پلاک مربوط به خراسان رضوی است که نشان دهنده هماهنگی معاونت تولیدات دامی با دامپزشکی و بیمه بوده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به توزیع نهاده ها اشاره کرد و خاطر نشان شد: نهاده ای که وارد میشود باید با رویت دامپزشک پلمپ شود و در هنگام تحویل و تخلیه نیز به رویت دامپزشک برسد. وی افزود: درحالیکه فقط محموله های شرکت پشتیبانی امور دام این مراحل را طی می نمایند.
وی از همکاران معاونت تولیدات دامی خواست تا کل محموله ها مغایرت گیری شود و آنها با حضور در شهرستانها نظارت میدانی مستمر داشته باشند.

تماس با ما

مشهد حد فاصل بلوار قرنی 23 و 25 برچ فروردین ورودی اداری دوم طبقه 8

تلفن : 05137237515

تمامی حقوق محفوظ است.

Template Design:Dima Group